niedziela, 1 kwietnia 2018

kombinacja

W dopłaty się nie pakuj, bo się tylko wykosztujesz. Taki reku z Alnora za 4 tysie jak ma Seba by już nie mógł być, tylko byś musiał kupić za dychę. Podobnie okna, wykonawstwo i wszystko inne. Nie warto.
Ściany działowe z silki, bo ciężka, głucha i szybciej wymurujesz niż z cegły. Zewnętrzne jak z betonu to pewnie z 18cm wystarczy, ale to musi jakiś konstruktor się podpisać.też myślę że 18cm styknie, zależey co planujesz. Również popieram szanownego kolege Przemka że płaski dach jest najtańszy i za razem najszybszy jeżeli to bedzie parterówka ! Zobacz do nowego dziennika on robi fajny i nie drogi strop i jednocześnie dach płaski. Niestety ponoć nie mam co się starać o takie coś. Działka na razie jest rolna, trzeba zrobić papier pod przekształcenie a tam się wpisuje kąt dachu. Powiedziano mi że musi być 45* bo inaczej nigdy tego nie przekształce. Może ktoś z was wie jak to ominąć? Rozmawiałem z 2 kierownikami i nie dostałem żadnej konkretnej odpowiedzi, a działka jest u dziewczyny tak więc nie mój teren i nic tam nie zdziałam po sąsiedzku. Fajna ta silka, podoba mi się  Z tym odrolnieniem to nie wiem. Tak sobie tylko kombinuję, że może jakbyś miał osobno dom i osobno garaż z budynkiem gospodarczym, to by się to dało odrolnić. Dom byś zrobił z płaskim dachem, a garażu wcale i po kłopocie. A w przyszłości kiedyś wysupłasz tysiaka na projekt garażu z płaskim dachem i razem i tak taniej wyjdzie niż te skosy...

A dopłaty sobie lepiej z głowy od razu wybij, bo się tylko zmóżdżysz niepotrzebnie. Zdaje się jeden dom w Polsce dostał te 50 tysięcy, z czego 18% podatek i jeszcze kilka audytów trzeba dopłacić, a poza tym musisz kupić droższe sprzęty.
Beton z karamzytem mieszać? Nie wiem jak w praktyce wyglądają te unijne programy o pasywności. Tzn wiadomo że w większości się nie opłacają jeżeli ktoś potrafi to samo zrobić własnymi rękoma. To jeszcze temat rzeka póki co, ale jakiś tam potencjał w tym widzę.
Widzicie jakieś rozwiązanie w sprawie przekształcenia takiej działki? Bo nie widzi mi się kupować projekt 2 razy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz